Informujemy, że Państwo jako Klienci macie prawo do sprawdzenia zawartości przesyłki w obecności kuriera doręczającego po potwierdzeniu odbioru paczki. Kurier ma obowiązek zaczekać, aż Klient sprawdzi przy nim zawartość paczki pod kątem ewentualnych uszkodzeń w transporcie.

W przypadku płatności przy odbiorze ("za pobraniem") sprawdzenie zawartości jest możliwe dopiero po dokonaniu płatności u kuriera. W innym wypadku kurier nie wyda zgody na sprawdzenie zawartości przesyłki nawet w przypadku widocznych uszkodzeń opakowania.

W związku z powyższym, prosimy o każdorazową weryfikację czy zawartość przesyłki nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W szczególności prosimy zwrócić uwagę na stan opakowania, czy nie posiada ono widocznych uszkodzeń takich jak: wgniecenia, rozdarcia, pęknięcia, naruszenie taśmy itp. W przypadku gdy przesyłka nosi ślady uszkodzeń należy w obecności kuriera sprawdzić jej zawartość. Jeśli zawartość uległa uszkodzeniu prosimy nie przyjmować przesyłki, spisać protokół szkody i niezwłocznie skontaktować się z naszym biurem w celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji.

Gwarancja oraz prawo odstąpienia od umowy nie obowiązują w przypadku, gdy produkt posiada mechaniczne uszkodzenia pochodzące z zewnętrznego źródła! Dlatego zawsze należy sprawdzić przesyłkę przed jej odbiorem od kuriera / z punktu odbioru lub poczty. W szczególności zwracając uwagę na stan opakowania, gdyż jego uszkodzenie daje podstawy do sprawdzenia zawartości. 

Jeżeli zdarzy się, że po otrzymaniu towaru zostały zauważone uszkodzenia, należy skontaktować się z nami poprzez wysłanie wiadomości e-mail na: biuro@idealdesign.pl z dokładnym opisem oraz zdjęciami uszkodzenia.

Informujemy, że Idealdesign.pl ma 14 dni na rozpatrzenie wszelkich reklamacji.