Rejestracja

  1. Zachęcamy do zarejestrowania się na stronie sklepu www.idealdesign.pl, brak rejestracji nie przeszkadza w dokonaniu zakupu.

  2. W celu dokonania rejestracji należy kliknąć w pole zarejestruj się w prawy górnym rogu na stronie głównej. Następnie wypełnić wymagane pola w dolnej części strony, zapoznać się z regulaminem i zaakceptować jego treść.

  3. Na podany mail zostanie przesłane potwierdzenie rejestracji, gdzie należy kliknąć na link potwierdzający rejestracje.

  4. W razie problemów z mailem rejestracyjnym prosimy o sprawdzenie folderu Spam na swoim koncie mailowym.

     

Jak kupować

  1. Na stronie głównej, w górnej części po lewej stronie znajduje się wyszukiwarka, w której należy wpisać poszukiwaną nazwę, rodzaj produktu lub nazwę producenta np (tolix, stół, Verner Panton itp) i nacisnąć enter bądź ikone lupy.

  2. Produkty można znaleźć korzystając z zakładek Produkty lub Nowości znajdujących się na pasku głównym poniżej wyszukiwarki.       Istnieje możliwość sortowania produktów wg Producentów, w tym celu należy kliknąć na Nowości. Na stronie Nowości z lewej strony na dole kolumny znajduje się zakładka Producenci. Do zakładki Producenci jest również dostęp z dowolnej strony przeglądanego produktu. 

  3. Po otrzymaniu wyników wyszukiwania należy kliknąć pożądany produkt, aby przejść do strony produkty gdzie znajdują się galeria zdjęć, opis i opcje wyboru.

  4. W celu dokonania zakupu należy nacisnąć przycisk do koszyka.

  5. Po kliknięciu na przycisku do koszyka przejdziemy do jego zawartości.

  6. W celu usunięcia produktu z koszyka należy nacisnąć ikonę krzyżyk w kolumnie akcje po prawej stronie.

  7. W celu potwierdzenia zakupu należy kliknąć przycisk zamawiam, lub kontynuować zakupy klikając kontynuuj zakupy.

  8. Po naciśnięciu przycisku zamawiam przechodzimy do strony Twoje Dane, należy wypełnić wymagane pola i kliknąć na przycisk podsumowanie.

  9. Na stronie podsumowanie wyświetlą się produkty, adres dostawy, dane do faktury lub paragonu oraz informacje dodatkowe.

  10. W celu finalizacji zakupu klikamy przycisk potwierdzam zakup.

  11. Na podany e-mail zostanie przysłane potwierdzenie zakupu wraz z informacjami i fakturą pro-forma.

  12. W otrzymanym mailu prosimy kliknąć link potwierdzający zamówienie.

  13. W mailu potwierdzającym zamówienie znajduje się również link do panelu klienta, w którym znajdują się informacje na temat zamówienia i stanu realizacji. Dostęp do panelu klienta znajduje się również na dole strony głównej w kolumnie Moje konto.



Zamówienia można składać również drogą mailową i telefoniczną po kontakcie z Działem Obsługi Klienta:

Stany dostępności

W ofercie znajdują się produkty, które są na stanie magazynowym sklepu (są to produkty gotowe do odbioru bądź wysyłki), produkty dostępne na zamówienie (czas realizacji i dostawy w dużej mierze zależy od producenta), projekty indywidualne (w tym przypadku na czas realizacji zamówienia ma wpływ wykonanie projektu, jego zatwierdzenie, wykonanie produktu, dostawa lub odbiór).